Kundeservice


Her hos House of Christine er det vores fornemste opgave at hjælpe dig godt på vej. Vi sidder derfor klar til at hjælpe dig med spørgsmål, store som små, på både e-mail og på telefonen.

Det er meget vigtigt for os, at du får den allerbedste oplevelse her hos os og at du føler dig både tryg og hørt når du kontakter os. Vi ved du med et eventuelt hårtab er mødt med en ny hverdag og derfor befinder dig i en sårbar situation – vi er her for dig og vil gøre det bedste vi kan for at hjælpe dig med dine spørgsmål.

Vi er et lille, men venligt, team her hos House of Christine. De personer du møder, når du tager kontakt til os, er disse søde mennesker:

 

Mia

Charlotte

Anette

Frederik

Isabella

 

Såfremt du er tilmeldt vores nyhedsbreve igennem vores kundeklub ”Friends of Christine” – så har du nok stødt på navnet ’Mia’ før. Mia giver inspirerende og hjælpende fif og tips i vores nyhedsbreve, så det kan være herfra du genkender hendes navn. Det kan også være fra vores live-sessioner på Facebook, hvor Mia giver styling-tips, anbefalinger, afslører hemmeligheder samt skaber relationer sammen med jer.

Charlotte, vores venlige og imødekommende kundeservicemedarbejder. Hun er altid klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål og give de bedste anbefalinger. Charlotte er tilgængelig på vores e-mail: info@houseofchristine.dk

Anettes gåpåmod og ivrig vilje til at hjælpe får du når du ringer til os. Anette er klar til at hjælpe dig i tidsrummet 09:00 til 14:00. Anette er skarp på produkter og kan give dig de bedste anbefalinger til præcis hvad du har brug for.

Frederik er vores tekniske nørd og kreatøren bag vores flotte hjemmeside. Han er ret rar faktisk, altid smilende og sidder også klar til at være behjælpelig, med det der mangles svar på. Oftest vil du indgå i dialog med Frederik pr. e-mail.

Isabella møder du når du skriver med os på Instagram og Facebook. Hun kan hjælpe dig med at finde svar på både produktspørgsmål og også hjælpe dig finde frem til den nærmeste House of Christine forhandler i dit nærområde. Og, så er hun bare sød og skøn at snakke med når du kigger forbi vores SoMe profiler, eller deler dit billede med os på #friendsofchristine.

Du kan også være så heldig at komme i kontakt med Pernille, Bente og Charlotte, når du ringer til os. De sidder, udover de øvrige kontakter, alle klar med en venlig stemme, når du ringer til os.

Nu hvor du er blevet introduceret til House of Christine teamet bag e-mail og telefon, så håber vi, at du føler dig velkommen, til at tage kontakt til os. Vi brænder for alt det House of Christine indebærer, og vi vil så hjertens gerne hjælpe dig.


FAQ

Vi har forsøgt at gøre det hurtigt og nemt for dig ved at besvare nedenstående spørgsmål på forhånd. Vi håber, du finder det du skal bruge, ellers så ved du at din nye venner fra House of Christine, sidder klar til at være behjælpelig med dine spørgsmål.

 

Kan jeg prøve hovedbeklædningen på jeres adresse?
Ja, du kan besøge os på Tulstrupvej 11, 7430 Ikast, Danmark, i 'Huset I_Ro'. Kontakt os pr. mail eller telefon  for at aftale en tid.

Jeg kan ikke få lov til at gennemføre et køb – hvad gør jeg?
Kontakt os pr. mail eller på telefonnummer +45 33 60 79 50. Telefontider er klokken 09:00 til 14:00 fra mandag til fredag.

Jeg har en rekvisition – hvad gør jeg?
Ønsker du at finde ud af hvad du gør så besøg vores side: Tilskud i Danmark

Hvordan returnerer jeg en vare?
Benyt dig af vores gratis returpolitik. Send din ordre/produkt(er) direkte til vores adresse:

Tulstrupvej 13
7430 Ikast
Danmark
ATT: House of Christine

Det skal gøres indenfor 30 dage fra dine varer er ankommet hos dig. Klik her for at se vores returneringspolitik.

Jeg har ikke modtaget Track n’ Trace (sporingsnummer) – er min vare sendt?
Kontakt os pr. mail eller på telefonnummer +45 33 60 79 50. Telefontider er klokken 09:00 til 14:00 fra mandag til fredag.

Kan jeg få studierabat hos jer?
Ja. Kontakt os pr. mail info@houseofchristine.dk

Hvornår modtager jeg min ordre?
Leveringstiderne for danske leveringer er 1-3 hverdage.

Jeg kan ikke finde det ønsket produkt – hvad gør jeg?
Kontakt os pr. mail eller på telefonnummer +45 33 60 79 50. Telefontider er klokken 09:00 til 14:00 fra mandag til fredag.
Det er en god idé at have relevante informationer klar om produktet. Eksempelvis navn, stylenummer (eksempel: 1000-0231) eller en detaljeret beskrivelse af produktet.

Hvornår sender I min ordre?
Vores dygtige Bente, der står for at pakke din ordre, sender pakker afsted mandag til fredag. Hvis du ønsker at din ordre skal sendes samme dag, så skal ordren placeres inden klokken 12:00 på den pågældende dag.

Fragtpriser

Land Pris Leveringstid
Danmark (Pakkeshop) 35 DKK 1-3 hverdage
Danmark (Hjemmelevering) 50 DKK 1-3 hverdage
Færøerne (Express delivery) 179 DKK 3-5 hverdage
Grønland(Express delivery) 216 DKK estimeret 2 uger