Kundeservice


At vælge hovedbeklædning for første gang kan føles som en stor beslutning – vi ved, at der er mange tanker og følelser på spil. Hvad har jeg brug for? Hvordan vil det føles? Og hvad er det rette valg for mig? Hos House of Christine er vi her for at hjælpe dig med at finde den perfekte turban, der ikke kun passer til din stil, men også giver dig den tryghed og selvsikkerhed, du fortjener.

Uanset om du har spørgsmål om modeller, størrelser eller farver, står vores lille, dedikerede team i Ikast klar til at hjælpe og guide dig. Du kan altid kontakte os via e-mail, telefon eller igennem vores beskedfunktion på Facebook og Instagram.

Vores åbningstider på telefonen er: 

Mandag til fredag fra klokken 09:00 til 14:00

 

Når du skriver eller ringer til os, er det disse søde og hjælpsomme mennesker, du møder:

Mia

Charlotte

Anette

Heiko

Isabella

 

Vi håber at kunne inspirere dig til at finde den hovedbeklædning, der føles helt rigtig for dig – en model, der giver dig styrken og selvsikkerheden til at møde hverdagens udfordringer med ro og et smil.


FAQ

Vi har forsøgt at gøre det hurtigt og nemt for dig ved at besvare nedenstående spørgsmål på forhånd. Vi håber du finder det du leder efter, ellers er du mere end velkommen til at kontakte os - vi står klar til at hjælpe med dine spørgsmål.

 

ORDRER

Ordre og betaling

Du fuldfører din bestilling ved at lægge den valgte vare i indkøbskurven og gå videre til kassen.
I indkøbskurven kan du tjekke din ordre én sidste gang og sikre dig, at du har valgt de ønskede varer.

Vi accepterer forskellige betalingsmetoder.
Ved forudbetaling overfører du beløbet for ordren til os på forhånd. Vi afsender ordren, så snart vi har modtaget betalingen.

Hvis du har betalt med PayPal, Maestro, Visa eller Mastercard, bliver beløbet først trukket fra din konto, når varen er blevet afsendt fra vores lager.

 

Godkendelse eller reservation af ordrebeløbet

Hvis du betaler med et debet- eller kreditkort, bliver beløbet reserveret på købstidspunktet.
Dette beløb forbliver reserveret, indtil vi har behandlet og afsendt din ordre. Først derefter bliver pengene trukket fra din konto eller dit kreditkort.

Hvis du – eller vi – annullerer ordren, vil beløbet naturligvis ikke blive trukket, men reservationen kan fortsat være aktiv i en kort periode.

 

Rabatkode

Hvis du har modtaget en rabatkode, kan du indløse den, når du laver en bestilling på www.houseofchristine.dk.


Koden indløses i 3 enkle trin:

  1. Læg de ønskede varer i din indkøbskurv.
  2. Når du er færdig med at shoppe, klik på feltet ‘Brug gavekort / rabatkode’ i indkøbskurven.
  3. Indtast nu rabatkoden i feltet nedenunder og klik på ‘Anvend’.

Hvis betingelserne for rabatten er opfyldt, og koden er indtastet korrekt, vil rabatten blive vist i indkøbskurven.
Du vil også kunne se, at det samlede beløb er reduceret tilsvarende, og du kan dermed gennemføre din bestilling. Det er ikke muligt at kombinere flere rabatkoder, der indtastes i rabatkodefeltet i indkøbskurven. Hvis du derfor har modtaget to forskellige koder, kan de ikke bruges til det samme køb i webshoppen.

 

Er det sikkert at shoppe www.houseofchristine.dk?

Du kan føle dig helt tryg, når du handler i vores webshop. Vi krypterer alle dine kortoplysninger ved hjælp af det såkaldte SSL-protokol (Secure Socket Layer). Det betyder, at uvedkommende ikke kan læse dit kortnummer eller andre oplysninger under transaktionen.

House of Christine forbeholder sig dog retten til at kræve, at købssummen betales via bankoverførsel. Husk, vi videregiver aldrig dine personlige oplysninger til tredjepart, medmindre du har givet os tilladelse til det.

 

Jeg er ikke i stand til at afslutte en ordre - hvad kan jeg gøre?

Kontakt os på email eller telefon. Vi hjælper og guider dig gerne igennem dit køb på vores online shop.


Modeller, som jeg har modtaget, er blevet nedsat i mellemtiden. Hvad kan jeg gøre?

Vi kører løbende kampagner, hvor vi tilbyder vores produkter med rabat i en vis periode. Vi kan desværre ikke tilbyde dig nogen kompensation for dette. Du har dog altid mulighed for at benytte fortrydelsesfristen inden for 30 dage (se Fragt og Retur).

 

Jeg kan ikke finde det produkt jeg leder efter – hvad kan jeg gøre?

Hav venligst relevante oplysninger om produktet såsom navn, modelnummer (eksempel: 1000-0231) eller en detaljeret produktbeskrivelse klar og kontakt os så på e-mail eller telefon, så hjælper vi dig gerne med at finde den model, du søger. 

 

Kan jeg få rabat?

En rabat er mulig for medlemmer af kundeklubben, eller hvis du er under uddannelse - kontakt os via e-mail eller telefon med din forespørgsel.

 

Kan jeg prøve hovedbeklædningen hos jer?

Det er desværre ikke længere muligt at prøve hovedbeklædning her i Ikast. Men, du er velkommen til at få vores produkter bekvemt og nemt leveret hjem til dig, og hvis de ikke lever op til dine forventninger, kan du returnere dem gratis inden for 30 dage. [MN1] 

Vi har søde forhandlere af vores hovedbeklædning over hele landet, så kontakt os endelig hvis vi skal hjælpe dig med at finde frem til en tæt på dig. 

 

FORSENDELSE

Hvornår bliver min ordre afsendt? 

Ordrer afgivet inden kl. 13.00 mandag til fredag ​​behandles og afsendes normalt samme hverdag.  Hvis vi modtager din ordre senere, i weekenden eller på helligdage, afsender vi ordren den følgende hverdag.

 

Hvornår modtager jeg min ordre?

Du kan finde detaljerede oplysninger om de forventede leveringstider afhængigt af land/region under Forsendelse og retur. En ordre til Danmark har en forventet leveringstid på 3-5 dage. Vi forbeholder os retten til udsolgte varer og forsinkelser i leveringstider.

 

Hvad koster det at få leveret min pakke og hvordan bliver den leveret?

Levering er underlagt forsendelsesomkostninger pr. leveringsadresse og valgt forsendelsesmetode. Hvis værdien af ​​din ordre hos House of Christine overstiger €100, og din leveringsadresse er inden for EU, tilbyder vi gratis standardforsendelse. Bemærk venligst, at hvis du vælger ekspreslevering, uanset ordreværdi, vil der altid være et fragtgebyr. 

Standardfragtprisen for en pakke med levering til Danmark er 11 EUR. Ved køb over 100 EUR er der fri fragt ved standardleveringer. Benytter du dig af Express levering, vil der uanset ordrens beløb, blive tilføjet et fragtgebyr. 

 

Jeg har ikke modtaget en e-mail med bekræftelse af afsendelse - er min vare blevet afsendt?

Kontakt os venligst via e-mail eller telefon. Vi hjælper gerne med at tjekke status for din ordre og oplyse dit forsendelsesnummer, så du kan spore din pakke.

 

RETURNERING 

Hvordan returnerer jeg?

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du har modtaget dine varer. Vil du fortryde dit køb? Så udfyld venligst den vedlagte returformular, så kan vi behandle din returnering hurtigere ved modtagelse. Varen skal returneres i original emballage og i samme stand som da du modtog den. Ved returnering fra udlandet bedes du kontakte os. Yderligere information og detaljer kan findes her.

 

Hvordan kan jeg ombytte et produkt? 

Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden, bedes du returnere produktet inden for 30 dage og bestille den ønskede nye vare i shoppen på en ny ordre. Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, refunderes varens pris og fragtomkostningerne, så snart vi har modtaget og kontrolleret varen. Har du brug for et produkt, der er udsolgt i shoppen, kan du til enhver tid ringe eller skrive til os. Vi tjekker gerne, om vi stadig kan stille varen til rådighed for dig.

 

KRAV OG KLAGE

Hvordan klager jeg over et defekt produkt?

Garantiloven gælder naturligvis også for køb fra House of Christine. På trods af streng kvalitetskontrol kan det naturligvis ske, at et produkt har en fejl. Er dette tilfældet så kontakt os venligst straks med din klage, så vi kan tage hånd om sagen for dig. 

Det vil normalt være nødvendigt at sende varen retur til os. Medsend venligst tilstrækkelige oplysninger om fejlen i returneringen for at lette behandlingen. Vedlæg venligst også en kopi af fakturaen eller ordrebekræftelsen. 

Hvis vi efter at have modtaget og undersøgt reklamationen fastslår, at den er berettiget, og at manglen ikke skyldes forkert brug af produktet eller anden skadelig adfærd, erstatter vi produktet eller refunderer købsbeløbet, afhængigt af tilgængeligheden af ​​den pågældende vare.

 

Hvad skal jeg gøre, hvis en vare mangler i pakken eller er forkert?

Vi beklager meget hvis der er sket en fejl eller mangel i forbindelse med en ordre. Hvis en vare mangler fra din pakke, eller vi beklageligvis har leveret den forkerte vare, bedes du kontakte vores kundeservice team hurtigst muligt via e-mail eller telefon. Så vil vi sørge for at du får tilsendt den manglende eller korrekte vare hurtigst muligt. 

 

Pakken er beskadiget ved levering. Hvad kan jeg gøre?

Kontakt os, hvis du modtager en pakke hvor en eller flere produkter er beskadiget. Så hjælper vi med det videre forløb. 

 

Hvilke generelle muligheder har jeg i tilfælde af en klage?

Vi håber, at du vil kontakte os i tilfælde af en klage. Vi hjælper gerne hurtigst muligt med at finde en tilfredsstillende løsning for alle parter.

En klage over et produkt eller en tjeneste købt hos os kan dog til enhver tid indgives via Europa-Kommissionens online klageportal. Gå til http://ec.europa.eu/odr og indtast vores e-mailadresse info@houseofchristine.com.